Sunday 14 August 2016

I hate you I love you? Np


Okay, first of all. Aku bukan pengadu tegar. Hello, people ask me, so I kene la jawab. Aku tak pernah rasa nak ngadu kat sape2 except to myself. Ye tulis semua ni di alam maya, I'm talking to myself. Haha ye gila, tak betol, meroyan, blablabla. So jangan rapat dengan aku. K. Second, I love you. I love you so much for the second time. I don't know how can I be like this. Lol. Please la hawa, takpayah suka dia lagi. Waste your time. Dia pun dah tak ingat kau dah. Dah happy dah pun dengan Marissa. Just stop it la girl. Let me tell you people. Kau, orang pertama yang aku suka, and balas perasaan suka semula kepada aku, face to face, and I wanna make you as mine future. That's why, aku sayang kau gila gila gila. Takkan la aku nak curang doe. Kau favorite aku, the most favorite one. Okay aku dah couple 7 kali, fuh wowww, and kau yg ke-6. Tapi dulu start dari yg ke-5, amir baru aku Anggap as future. Tapi amir tak pernah nampak aku, kitorang tak pernah jumpa, dan aku si bongok sayang amir sampai nak buat laki hahaha seriously aku meroyan teruk putus dengan dia masa f3 sebab dia ade ekin. And diorang kekal sampai sekarang, so maknanye amir memang sayang dia gila, so sokayla. Hope bahagia. Huhu then f4 aku jumpa kau. Disebabkan aku first time macam dikhianati lelaki, so aku decided nak suka someone yg tak layan perempuan maka aku pilih kau. And kite couple 2months and kite putus sebab kehendak kau. Aku ingat lagi ayat kau 'kite dua tak serasila' pftttttt pastu aku tetap tunggu kau even masa f5 tercouple dengan bad. And masatu aku rasa jahat gila kat bad sebab dalam masa yg sama masih suka kau. Tapi aku cube untuk sayang bad day by day and aku sayang pun bad tapi bad tinggalkan aku, lol aku sedih tapi dia dah tak suka aku so aku move on. Senang aku move on, mungkin sebab dulu aku suka bad untuk lupakan kau. sebab tu kot. And aku masih suka kau masa ni. Jahat kan aku. Haihhh pastu aku cube berani kan diri, kacau kau. Pastu kite couple semula. Aku tak cadang pon nak couple semula aku just nak kau tahu yg aku masih suka kau. Hmm tapi kite couple and aku masih suka kau sebab kau tak layan perempuan and now kau tak macam dulu. Aku tahu kau sebenarnye pergi bukan sebab kau rasa aku curang, tapi kau memang dah terclose dengan girls kat ssaj kan. Kau friendly, sangat2. Sebenarnye aku risau kau jatuh hati kat one of that girls. Tapi kau dah pun buat macam tu. And kau cari jalan untuk putus kan hubungan dengan aku? Hmm ye betul la kata kau, kau taknak suka aku dengan Cara tak ikhlas, aku pun taknak kau tak ikhlas dengan relay kite berdua, even aku sayang kau gile sampai sekarang, I've to forget you, lambat or cepat I've to... kau takkan pandang aku semula, right? Dulu kite putus tak sama macam sekarang...cincah saranghae... pogoshipo T.T hmm hope wan kekal dengan Marissa, sampai kawin, jangan kecewa kan saya. Awak nak Marissa biar sampai kawin , jangan sekarang je awak nak dia. Kalau awak putus dengan dia, saya tak halalkan awak bahagia sampai bila2. Amir pun sama. Kalau amir tak kawin dengan ekin, jangan bahagia sampai bila2 jugak. Sebab korang dah curi bahagia aku. My happiness. Kau tinggalkan aku sebab nak ke other girls. So prove to me korang lebih bahagia with that girls than me. Lol kata2 akhir aku nak move on lepas wan kawin? Nahhh motivater aku pesan, tak payah la tunggu laki macam tu. Tak kawin lagi dah tinggalkan kau, apatah lagi bila dah kawin. Lol after this, aku terus macam tersedar. Hahaha bongok nye aku nak tunggu kau. Eeeee tah apela aku fikir. So now, aku taknak couple lagi. Haha sudah la. I'm tired getting hurt. Maka gwa nak pasang crush je. Hehehe. Hmm gambar ni kau hensem pftttt lol 
dah diam.

No comments:

Post a Comment