Sunday 27 November 2016

E1T3

Assalamualaikum. Hello guys! Actually harini takdak pon mood nak menaip. Tapi I terscroll gambar kelas. Hahaha lol ada banyak gambar kelakar omg penat aku gelak sorang2 ni woi. xD haihhh. So this randomly je punya taip k sebab rasa taktahu nak taip ape. Ok. k. k. pftttt. Haaaa let me introduce my lovely classmate. Ok we are 11 members. Eh nanti sambung, mama ter ajak pi bando pulak. 
.
.
.
Lol I'm back dude. K so haaa ni haaa kami bersebelas 




I don't even know what so special about this class. I just willing to love them much. Hahaha macam kelakar sayang tanpa sebab. Entahla, mereka takdakla buat benda yang hebat mana cuma It just being themselve, I'll always proud of them because they're my classmate. Lol cepat sangat ke aku sayang korang? Pfttt even baru 5 bulan heh? Or 4 bulan gitu lah. Kite semua bersama. Haaaa enough for making me in love with those people. Hello, I'm kinda soft heart I guess hahaha lol. 
.
.
.
Haaa fyi, actually E1T3 just 10 members for the very beginning. And kami dikejutkan dengan kehadiran seorang sahabat wakil dari second intake punya. And aku jahat gile buat expectation sendiri yang wohoo 1st intake more intelligent wohoo riak namatey eeeee sorry sangat sangat sangat sangat wehhh. Tula orang kata don't judge a book by it's cover en. Tak baik dow buruk sangka kat orang lain. Wuish tobat aku taknak begitu lagi. 
.
.
.
Ok now I wanna describe them one by one huhuhuhuuhu.
So firstly haha the one I sangat adore kat dia.
ISA !!! hahahahahaha 

Haha what so special about him? Nape dia orang first aku nak citer. Kikikikiki taktahu la. Ia cam terautomatik nak citer pasai isa. Maybe hari2 aku sebut nama dia. Tiap kali masuk kuliah kat Dk5, nampak isa je, aku panggil nurul la syasya la nad la cakap yang isa dah masuk yeayyy dengan happy nya. Hahaha rasa cam tu routine harian aku. Isa dah la kelakar. Ke aku yang mudah terhibur? Eyyy takla isa memang kelakar sampai sakit pipi aku dekah dengan ape je dia buat. Hahaha ade sekali tu buat sesi math dengan isa and haziq. Then kami melagha sat. Aku citer la pasal telinga aku yg dulu kene sedut picagari pastu acah2 kene jahit dekat depa padahal nurse tu cuci je tapi apak ah kene daging kot ofkos la meraung siot ish. Pastu haziq pulak masuk line citer pasal dia eksiden. Dia selak seluar dia sebab nak nunjuk bekas jahitan dia masuk besi tu. Pastu yang takle bla nye si isa ni la. Dia pon nak jugak acah2 sakit itu ini. Pastu dia pulak selak lengan baju dia, acah2 nak tunjuk bekas jahit or luka or something bad happen to that arm but kecewanya dia acah2 tunjuk otot dia. LOL kuasa sejuta pftttt bongok gile. Berdekah aku kat situ tak sudah pftttt. Pastu setiap kali terserempak dengan isa kat surau aku lambai kat dia, then dia jalan laju gile macam kalau ade reward tu dia dapat no 1 pfttt. Lambai je pon isa oi eeee pukui kang. Haaa banyak ah dia buat aku senyum hari2. Even takdak sape nampak hahaha wehhh isa suka buat hal. Kalau amek gambar je kan dia suka tau angkat kening dia sebelah hahahaha bongok la ingat macho ke siaa pftttt. Tapi apepon aku paling happy bila aku datang subuh tu pastu dia ready jadi imam kat depan. And once dia jadi imam k aku boleh teka dah, ni mesti ade sujud sajadah. Haihhh aku kadang2 cair ah dengan isa punya suara. Merdu sangat. Aku kalau dengar suara dia je aku rasa aku kawan dengan dak france kot. hahahahaha make sense okay. Dia punya pelat R terokkkk hahaha but still i like that xD lol hmm and seronok juga satu kumpulan dengan isa ni. 2 kali rasanya. Time elek and time math. Dia follow je ape kite nak buat itu ini. Haa tambahan. Haritu masa nak pergi surau, terserempak dengan isa, pastu aku pandang dia je mesti dia acah2 pandang tempat lain haha pastu kalau kebetulan ade dinding dia acah2 nyorok, hahaha aku pukul jugak si isa ni. Haihh joaheyo isanayo hahaha xD
.
.
.
K next aaaa this guy, pasal dia ni 1st classmate lelaki yang rapat dengan aku, DIN!!! 


People mostly call him Bedon. Aku taktahu apesal tah dia dipanggil sebegitu tapi kesah pulak aku? Hahahaha k lagi seronok panggil dia ni din tapi okayla bedon pon bedon la. K bedon ni masa asimilasi dulu dia satu group dengan aku nurul tvian dalam subjek kimia. So sebab tu kot aku start rapat dengan dia ni. Pastu aku ingat lagi kau ajak amek gambar masa kelas comp ritu. Hoho intro tak dijangka k. 1st expectation pasal bedon ni aku rasa dia nakal orangnya based on muka ah hahaha. Pastu bedon ni rajin tanya hw ah awal2 dulu en pastu lama2 da melagha sembang macam2 lol kepoh jemah jugak si bedon ni. Aku ingat dia pendiam tau. Just tak sangka kau sekelakar ni dow. Kadang2 penat aku layan kau ni. Tapi takpe, nak sangat jadi gary haaa jadi la dow. hahahaha tak halang pon. Hmm fyi, budak perempuan kelas aku ni acah2 nak minat jejaka2 e1t3 la pada awalnya. so si nurul pilih aiman, syasya pilih aus, nad pilih daus and guess what, aku dengan bongoknye terpilih si bedon ni haa. Lol gile. Sebab aku terfikir kau sorang je time tu aku rapat. So kene la acah2 suka si bedon ni kejap en. Tapi macam dah tak jadi acah2 sebab kerap noh sembang en tapi2 fuhhh put yoursellf together hawa, ni just acah minat je don't take it serious so ada la dalam 0.0000001% tu suka kang hang. Hahahahaha eyyy okay ape since bedon ni ade makwe, maleh la nak kacau. Aku bukan perampas macam ma aaaa ~ huhuhuhu what ever. Haa so bedon ni aku respect jugakla. Napo? Dia awal2 dulu aku tak rasa macam muka nak study tau tapi pandai -,- but now dia cam quite nais ahhh sampai buat kelas sendiri en, berlatih jadi cikgu ke bedon? hhahaha haaa pastu ritu dia dapat rasa yang sir aznam cam tak minat dengan cara pembentangan group dia en pastu he tried hard i guess sampai kan next presentation aku rasa din sorang je menyerlah, haaa mesti kau tak ingat bile ni en. Haha malas nak cakap tang bile. Haaa so emm pastu din support member, kalau aku ajak study satu kelas untuk malamwn , muka dia mesti ade malam tu. Tapi tak semua kelas malam ah hahahaha but mostly si din ni ade. So keep it up dow, jangan gaduh dengan tihuhu, she loves you no matter what i guess. eh tetibe hahahahaha sorry but aku support relay korang dow and plis jaga iman kau juga, kene ingat kau ade ikatan dengan tuhan kau juga. If you know what i mean xD haha so gary II, joaheyo too.
.
.
.
Next, my very special girlfriend, classmate, roommate!! hahaha haaa kau 3 in 1 katanya. I present you, NURUL!!! 

Hokey this sister!! Macam tak percaya sepanjang 4-5 bulan ni aku selalu bersama dengan makcik ni. Bangun pagi tengok sebelah katil kau, Masuk kelas masuk kuliah sebelah sit kau, otw nak tido pon sebelah lagi kau. Hahahaha I think I married her but not lol. Dow aku tak dapat tahan gelak kalau dengan kau weh, ade je ayat baru keluar dari mulut tu haa. Kenapa kelakar sangat weh. Penat weh, sampai aku rasa aku gile. Berdekah dengan tak ingat dunia. Sakit saraf pipi aku, perut aku, terbatuk-batuk pelangi, terkentut-kentut wangi. Eh, dahsal hhahahaha sebab kau la selalu encourage aku untuk kentut merata-rata. Sebut lagi 40 kali aku suka kentut suka kentut haaa kau amek setiap kali dengan kau je aku kentut. Hahaha i can't handle that. But even thought like that, kau tak pernah jauhkan diri dari aku sebab kentut en. Walaupun kau ni kadang2 annoy me everyday, I used to stay with you and keep our friendship endlessly. Pftttt haaa nurul, hmm aku tak koyak pon dengan kau weh xD cuma terkecil hati and kecewa tu banyak gak ah. Ye weh, kadang2 aku ajak kau buat itu ini tapi kau tak dapat nak buat atas alasan kau malas or kau taknak hmm but i still respect your decision is okay cause it's yours. Haa nurul based on my opinion kecenderungan hang jadi friendly kat sini sangat tinggi, ramai je orang willing to friend with you weh. Since kau kelakar orangnya. Pastu takley bla hahaha yang aku kenekan kau tu. Dala malam. Masatu kite dua baru habis makan maggie kot tak silap pastu kau nak pi basuh mangkuk same goes to me. Then da abis basuh tu kau nak pi tandas. Kau suruh aku tunggu kalau da abis basuh pinggan. Pastu time kau da keluar tu, aku kan kat belakang kau. Pastu hahahaha aku buat2 lari laju melepasi kau pastu jerit nama kau, NURUL!! Hahahahaha takley bla kau lari macam hape masuk bilik. Wehhh muka kau xD aku tak benti gelak dow, balik bilik guling2 atas lantai, berdekah. K time ni aku rasa zalim gile hahahaha mianhae unni xD jangan marah aku main2 je ritu hehehehe. Pastu aku takley lupa moment tombol pintu bilik belajar aku patahkan hahahahaha bongok aku ingat kau tahan pintu tu kot. Aku takotla so aku tried hard ah nak bukak sampai patah pastu aku katala tak lawak gile pastu lepas aku bukak slak, pintu terbuka then manada kau tahan pintu tu, kau baru balik dari tandas, haha sial la bulu rome naik, da la pukul 12 time tu, shit sangat shit. Tapi end up kau teman aku and belajar sesama sampai kol 2 kot, pastu haaa terbongkang xD Hmm maceh kadang2 kejut aku suruh tutup alarm tu xD lol. Fyi, aku sedih kalau kau tak cakap dengan aku emmm sedih kalau bangun pagi je kau bad mood. And aku tahu tu mesti sebab mirul kan. Haihhh and aku tak suka tengok sedih sebab bagi aku, kalau kau sedih aku sedih jugak, takde sape nak borak dengan aku nanti hmmm cheer up sis, aku suka tengok hang bangun pagi je citer mimpi kelakar la, seram la kat aku hahaha such nice condition yang kau willing to share story to me. Komawopta saranghae sis, joaheyo unni.
.
.
.
K next aku sambung nanti k, dah ngantok tahap dewa dah ni huhuh. OK! haha let me carry on this. Haa next dia ni hmm aku adore. Always make him as my idole, hahaha DAUS!!!
Huhu gambar ni jelah paling okay dengan dia memandangkan dia tak nak bergambar dengan aku. hahahahahaha siot. Da nampak aku cam desperate sangat. Lol padahal aku nak buat blog pasai diorang je. LOL eyyyyy. Haaa k nape dia ni idola? Huhu aku kan segroup dengan daus time elek kan. Actually aku volunteer nak buat tulis2 sebab I know I couldn't handle the presentation. So better aku buat hok ni, biar diorang present. Hahahaha. Hmm ade sekali time present bab 5 tak silap. Aku kene citer pasai wood pastu ade aku takleh nak jawab pastu daus tolong hmmmmm nak nangis sebab kau hebat sangat. Aku cam aaaa maceh daus nak je pelok kau. Pastu setiap kali nak ajak bincang, aku rasa kau tak suka bincang dengan perempuan xD sebab kau asyik discuss dengan isa je. Based on my thought la. Hahaha kau da la muka annoying gile haha. Ade je rasa nak pukui. Rambut kau masyaAllah hahaha reti berkembang. Da macam pokok rambutan aku tengok. Hehe Aaaa kalau aku ajak buat kelas malam pon kan, muka kau tak pernah missed 1 kelas pon, yang tu aku respect. Ye dow, kau selalu ade. Maceh. Haa kau ni suka noh buat kelakar. Setiap kali kau macam marah en, acah2 la, aku rasa tu kelakar. Haha pastu idea kau pun selalu aku gelak. Bole la dikatakan kau made my day. hahahaha pfttt Haa aku suka time kau terima idea yang aku bagi time chemtol punya tu. Aku rasa cam yes ade jugak orang sokong. Hahaha ade yang aku cakap 'ade ape dalam tangan saya ni' pastu kan bedon yang cadang 'ade hati saya' pastu kan kau dipilih untuk cakap centu en, aku cam hahaha termelting sikit time kau cakap tu pfttt dehel. Fyi aku cam suka tengok semua benda kau buat. Ade sekali aku ngintai yang kau ceramah kat surau tu. Haihh aku tenang dow tengok kau dengan isa ceramah time tu. Rugi la takde nurul syasya nad time tu. Pastu bole lak kau buat kelakar pasai mr bean jatuh tu hahaha bongok kau mesti takde idea kan yang aku berdekah terok kat belakang time tu. Pftttt anyway, keep your joke around us dow, hmm joaheyo en negro hahaha xD.
.
.

Orite next adalah yaaa this person kelakar dia senyap2 macam aku yang betul2 kuat noh mudah terhiburnya. Aku tak rasa orang lain ketawa lawak cenggitu pftt. So ini dia AUS!!!
Muka aku cam ape siot dalam ni pftttt tapi syasya pernah cakap muka aus hensem so hahaha I put this photo. Aus ni bole tahan gak kelakar dia. Dia tak kacau aku pon tau. Dia cam kalau bi tu kan aku satu group dengan dia ni, so aku rasa setiap kali dia respond ape yang aku cakap, aku rasa dia ni menganjeng. Siot gile xD tapi menganjeng dia takla terok mana tau, bolela buat aku berdekah sorang2. Haahhahaha aussssss. Penat la aku duduk 1 group dengan kau xD bole gile kot kalau teringat semula. Pastu aaa aus ni tak banyak kenangan pon dengan aku cuma aus ni bole gak aku anggap cam idola. Not that kind of idole just aaaa bolela teamwork yang bole go ah. Tak kecewa kan I mana. Sebab ritu suruh hang buat tu ni bole je follow tak banyak bunyi and akan ade sikit betulkan aku la bile aku buat silap en. Haaa aku tolong dia siapkan video dinamika kat part lari tu. Hahaha sebab aku tak banyak tolong for the whole video pon so rasa seronok tolong part tu. Aku suruh isa haa macam ni macam ni macam ni. Cam smart gak ah. Pastu isa takleh buat yang macam lari kat dalam hantu kak limah tu kan, so I'll do it la. Hahah quite nice. Aus pon okay je. Tapi muka aus takleh bla. Macam nak taknak keluarkan expression muka tu haa. Kadang2 konfius gak kau nak ketawa ke sengeh ke ape sia aus. Hahahaha yeahhh know I know kenape aus cam kelakar. Muka dia muka dia. haha lol and cara dia respon jugak. Hahaha okay la ni. So then, joaheyo abdul kudus xD
.
.
.
Hahaha k next time sambung sebab sekarang cam tak seronok nak teruskan this writing, haaa k.
.
.
okkkkkk now akak nak citer pasai sorang amoi ni hahahaha dia agak chubby and dia comeyyyyy hahahaha kalau lepas solat pastu salam laga pipi dengan dia ni hahaha aku rasa macam bantal pon ade pipi dia tu hehehehe so there you go, SYASYA!!!

Syasya ni kan, selalu datang bilik aku. What nais about her ni, bagi aku, dia ni sangatlah pemurah wehh. Setiap kali dia balik for balik bermalam je, dah balik semula kmtj, mesti dia ajak aku nurul nad makan sama2. Sebab makcik ni bawak laok. Pastu aku minat dengan syasya ni dia desperate orangnya. Sebab kalau dia nak buat something tu mesti dia bersungguh-sungguh sampai dia sanggup ah belanja aku ke sape2 ke makan, dia cam hahaha seronok ah kawan dengan dia but i don't prefer her to seduce people by that action la. Macam nanti orang tu do something for her because of dapat 'faedah' dari syasya. Sebab en aku takot ade sikit tak ikhlas dalam diri diorang. So kadang2 aku sedih ah kalau syasya promote nak belanja itu ini. Haaaa lagi i suka syasya ni time nak belajar mesti nak duduk sebelah aku. heheheheheh perasan. Entahlah, time syasya tanya kite macam2 je kite rasa seronok sebab syasya macam memerlukan kite. :) pastu en syasya selalu ade time buat kelas malam even tak selalu ade but akan follow je ape aktiviti for class. Haaa syasya ni kaki selfie tau. So better you gais watch out! hahahaha kalau ade award tu kan dia ade potensi untuk jadi johan ratu selfie hahaha sorry dow. Pastu kalau kite cadang nak pakai baju sama kaler for next class je mesti syasya support. Wohoo yang ni kite memang tabik ah kat syasya sebab nya tak rasa pon malu nak pakai sama2. Yela, perempuan kan selalu kalau pakai baju sama je dia rasa malu tau, tai syasya tak pon ^^ suka ah syasya ni. Rasanya banyak ah kenangan dengan syasya. Aku pon banyak kot team dengan dia. But adelah sikit kite tak berkenan dengan syasya but it's okay. I can handle that. But still at the end syasya impress me too. So I takdelah dissapointed sangat dengan syasya. That's why i love you dow. hahahahaha. So sis saranghaeeeee syayang hehehe.
.
.
.
.
K next pulak my ketua kelas huhuhuhu si busuk HAZIQ!!!

Huhu okay hmm haziq ni orang panggil dia nyalas tapi hahaha aku tetap nak panggil dia haziq sebab nak panggil nyalas tu hmm cam pelik je? Memang pon. Tu nama tempat kot. Pftttt kk whatever. Haaa si haziq pon fyi la dia ade mimi hehehehe comel dow diorang aku cam support jugak ah relay diorang ni. Lagi2 time mimi masukkan gambar dia dengan lelaki lain tau. Pastu caption dia yang aku ingat 'tapi kite nak kat haziq je' hahahaha yang ni siyes comel wehhh. hahaha kkk haziq ni hmm actually dia kalau acah2 nak buat kelakar en senanye tak jadi. Hahahahahaha sorry dow haziq. Pastu en haziq dia salah describe aku lol aku ingat lagi first team dengan haziq time elek chapter 2. Dia kata aku cam anisnothanis. Banyak cakap. Aku cam what? manadaaaa maybe aku akan macam tu kalau masatu aku jumpa sorang je budak. Kalau dekat situ ade dalam tiga orang aku lebih suka diam and dengar je hahaha tak banyak sembang la. EYyyy dasar salah tafsir manusia punya haziq. Pastu en aku rasa haziq ni baik gak ah. Sebab time nak buat elek tu, dia cakap sian kau kene buat sorang2 meh sini aku tolong hahaha btw tak melting pon tapi rasa cam wuuuu thanks dow sebab nampak cam concern waktu tu. But i do dissapointed dengan haziq ni. Time kem kawad ritu. Pehhhh da la haziq satu kelas dengan aku, pergi pahang sama, tapi dia buat aku cam bukan kenalan kot. Haziq tak layan pon aku kat sana weh. Kalau aku nak kasi idea en pasai kite punya kraf tu, dia taknak pon dengar. Aku cam hmmm benci kau haziq hahahahahaha taknak kawan. lol tapi tu time kat kem jela. Pastu da balik sini tu aku member je dengan haziq. Actually haziq ni bagus jugak, selalu amek berat ah pasal dak2 kelas :) So my monitor, saranghae tooo huhuhu.
.
.
.
.
Next is my makcik joyah acah2 nak diet tapi tak reti nak bersukan dasar perempuan malas hahahahha NAD!!!


Haaa pasal si nad ni, dia ni bukan mudah terhibur cam aku. Dia akan betul2 gelak kalau benda tu betul2 kelakar. Kadang2 aku cube buat lawak kat dia pon dia tak gelak woi hahahahaha babuntut betol. Tapi ade sekali tu dia gelak gile2 time aku acah2 buat lawak hmm senanye aku lupa ah aku buat apende hahaha but nevermind. Haaaa aku tak rasa aku banyak team dengan nad ni tau. Cop hmmm buat ape je erk. Haaa takde weh. Maybe time nak pi ke lokasi kelas lain aku akan jalan dengan makcik ni. Pastu en, nad ni bangla jugak tau. Kalau jalan dengan dia je, secara automatiknya akan berpegang tangan. Hahahahahahaha sampai ade sekali tu kitorang pegang tangan pastu sir manap lalu sir manap kata, eeeee korang ni bangla ke? hahaha siot giler time tu aku berdekah sangat. Haihhh nak je pukul rasa hahaha kkkk. Pastu nad aduuuuu aku tak tahu nak cakap pasal ape makcik ni. Haaaa thanks dow kau kalau nampak aku cam lapar en, kau tak kesah pon aku makan makanan kau hahahaha dasar pengemis punya hawa xD tapi siyes ah, nad hati bersih kot. And ade jugaklah adore kat makcik ni. Actually nad lawa dia cam orang arab and ade sikit cam muka miss ayissah. Jeles ah sebab diorang punya lawa amazing tau. Hahahaha sokay2 I bersyukur je dapat muka cam ni :) So nadira aka makcik becok, aku sayang kau dow hhuhuhu.
.
.
.
.
Haaa kemudian si tak menonjol AIMAN!!!


Actually aku pon tak banyak kenangan dengan aiman tau. Aiman ni hahaha suka buat aku geram kat dia. Selalu tak join ape2 aktiviti dengan kitorang. Aku ingat ade sekali je dia join study group sama2 time sem 1. Tu pon masa first, then dah tak nampak muka dia lagi hahahaha dasar aiman. Hmm aku en senanye nak je tau kawan dengan aiman. Tapi aiman tak selalu borak ah. Dia pon jenis pendiam je aku nampak. Tapi dia selalu buat hal and dia sangatla rilek dow hahaha kadang2 aku tak faham pon dia. Tapi en, aiman tak kecewakan aku pon. Dia kalau aku ajak amek gambo satu kelas, dia join je. Pastu en dia suka amek gambar candide kot. Hahahaha nais kot gambar2 dia. PAstu dia akan send terus weh gambar2 kitorang dalam group tanpa kitorang mintak pon. Nais la aiman ni. PAstu en aku nak mintak maaf gak kat aiman senanye. Aku rasa aku banyak fikir bukan2 pasal dia kot, buat jahat kat dia. SOrry aiman. AKu tahu senanye aiman nak je belajar tapi aiman stress en dengan keadaan sekeliling. But aku tabik dow kat aiman ni. Dia cam ajar aku macam mana nak deal dengan hidup ni. Dia hanya buat benda yang dia suka je. Kalau dia diam en, main fon, actually dia tak main pon fon tu, dia bukak alquran pastu dia baca hmm aku cam adore gak ah dengan aiman even aku banyak rasa geram and rasa nak pukul pon ade aiman ni hahahaha but still sayang aiman :)
.
.
.
.
Lastly si abang bel kite, NABIL!!!


Hahaha okay so pasal nabil ni, kelakar dow. Dia suka buat mukaaaaa. Rasa nak sepak pon ade. Kalau dia nak nganjeng ke dia tak puas hati ke dia mesti buat muka hahaha even kalau tak buat ape2 pon, dia akan buat muka dia tu haaa automatik. PAstu en hehe sorry ah, aku suka tengok mulut dia. SORRY. Kenapa? Mulut nabil en macam ade sorang artis korea yang aku suka, dari kumpulan CNBlue, Jong hyun tak silap. ALaaaa gitaris tu la. Haaaa so kalau nabil cakap je en, aku mesti nak tengok mulut dia. Siyes sama. hahaha pastu en nabil rasanya orang volenteer baca doa dalam first kelas dulu. Adore ah. Haaaaa actually aku masa mula2 tak rasa pon nabil ni melayu, aku ingat dia china kot. Sebab putih gileeeee, aku pon kalah. LAgi2 tengok lengan dia, bapak ahhhhhh dia apek mana sia. hahahaha pastu takleh bla nabil ni bagi aku, takot makwe. Ade sekali aku masukkan gambar buat caption pasal nabil en, pastu nabil merayu kat aku suruh padam sebab takot makwe dia marah dia or takot makwe dia sedih or whatever hahaha lol bukannya aku masukkan muka nabil sorang dalam tu hahaha aku saje je nak kacau dia, tapi dia punya merayu tu hahaha yela2 aku give up la, haaa aku sanggop tau delete lol kang tak pasal2 putus. Tapi nabil ni bagusla, dia faham perempuan. Aku taktau nak buktikan camne, tapi nabil memang faham perempuan ah. Dia kalau kitorang yang perempuan ni nak buat event for class je mesti dia support pastu baru dak2 laki lain support. Adela sekali tu. AKu tak ingat event ape. So thanks and joahey IMnabil hahaa.
.
.
.
So basically aku sayang dow diorang. Aku rasa aku akan tetap sayang diorang. Yela, first time kot classmate sikit gile. 11 members pulak tu. Yela dulu aku sekolah harian je. So tak expect pon classmates akan sesikit ni. Pada mula aku takot gak sebab lecturer senang nak attack budak sikit2 ni tapi aku baru sedar, kuantiti sikit ni lagi buatkan kualiti kenangan yang best ah. Aku cam, bapak ah sayang gile kat korang. Aku nak kite dapat result gempak dow pspm2 ni. Sebab tak semua perform en time pspm1. So aku nak kalini kite sama2 banggakan kelas E1t3 ni dow. Aku seronok weh yang sem2 ni kite dapat hamper banyak for karnival kejuruteraan. Even kite tak tahu pon menang sebab ape hahahaha lol sayang dow korang, sayang e1t3. E1T3 2016/2017 akan tetap terpahat dalam hati aku. SARANGHAE GAIS! Nah lagu for my special class : Miley Cyrus I thought I lost you : and nah video special for E1T3 https://www.youtube.com/watch?v=V30RR3XZA5U


No comments:

Post a Comment