Saturday 19 December 2015

Appayo Hm



Hello. Curious of myself. Kenapa tak tidur lagi kan (1:38). But my eyes about to close. They want but this heart tell every system in ma body. To write this 'short' confide i guess. Hahah hanal, dul, set, net, hasol, yosol, ilgob, yodal... month we're together haha. Tapi harini, eh bukan harini, lepas SPM ni, you prove everthing that make us separate :') Wegure? Kenapa sekarang baru cakap takdak apa-apa perasaan dah T.T Kenapa macam ni awak T.T Sorry sebab membosankan hidup awak. Haish saya tahu awak bukan orang first yang saya suka (husband to be) tapi! I can be loyal! Hmm dulu saya ingat taknak suka siapa-siapa dah tau lepas Wan. Tapi awak tu haa, asal lah curi hati saya sampai saya dah sayang awak macam ni and then awak mintak putus erk. Apani T.T Kenapa buat saya macam ni.Aaaaaaa siotlah Bad. Takpelah. Kalini saya tunggu awak. Memandangkan saya tak tunggu Wan dulu sebab awak suka saya and awak dah curi hati saya. Ish kalau tahu tak boleh stay dengan kita, jangan start! Halahai -,- So saya tetap tunggu awak, sampai awak suka perempuan lain. Hmm saya akan anggap kita berdua still couple walaupun bagi awak kita berdua is nothing. Dah ah. I'm hurt now. Bye

No comments:

Post a Comment